Šest pogleda na sobu, 2011./2012 g.
Projekt „Šest pogleda na sobu“ bio je namijenjen turističkom sektoru, onima koji žele dizajnom interijera stvarati dodatnu vrijednost svoje ponude te graditi turizam doživljaja za novoga gosta.
U promišljanju smjera razvoja Projekta uzeto je u obzir nekoliko karakteristika na temelju kojih će naručitelj izabrati između više mogućnosti s obzirom na regionalnu raznolikost podneblja, dizajn te cjenovni razred.
Iako cjenovni razred prilično određuje u kojem će se pravcu razvijati projekt, bitno je odmaknuti se od uvriježenih pristupa i podjela koje uvjetuju smjer razmišljanja. Tako hostelski smještaj može zračiti originalnošću, a u promišljanju koncepta luksuzne sobe odstupalo se od klasičnog pojma luksuza i ispitivale su se nove vrijednosti kao što su: tišina, lakoća, iskrenost, nenametljivost, izvornost, element iznenađenja, osobni pristup i niz ostalih vrijednosti koje predstavljaju luksuz za suvremenog (urbanog) čovjeka.
Prepoznatljivost destinacije naglašava se kao bitna stavka, a usklađivanjem cjelokupne ponude sa specifičnostima lokacije turistu se pruža toliko željeni autohtoni doživljaj. Stoga se kao osnovni zahtjevi prilikom dizajniranja interijera u svim cjenovnim razredima prirodno nameću varijabilnost, fleksibilnost, ekspresivnost, ekonomičnost i tehnologičnost. Pod ekspresivnošću se podrazumijeva da odabirom materijala, tekstura i površinske obrade treba omogućiti što kvalitetnije uklapanje u specifičan kontekst hotela-podneblja-regije, dok tehnologičnost podrazumijeva da projektirani elementi namještaja moraju biti usklađeni s tehnologijom proizvođača koji su članovi Hrvatskih interijera.
Radi oblikovanja soba koje bi zadovoljile potrebu hrvatskog turizma da istakne bogatstvo i regionalne posebnosti hrvatske graditeljske baštine i likovnog izričaja, kreirali smo šest osnovnih kategorija hotelskih soba koje su kompletno opremljene ponudom domaćih proizvođača.